nlenfrdeites
joomla templates top joomla templates template joomla

Delivery

JasperJ Watersport richt zich op jachteigenaren en bedrijven die voor een bepaald vaartraject een schipper willen inschakelen voor het varen van een schip, bijvoorbeeld omdat zijzelf geen tijd hebben of verhinderd zijn.

Redenen kunnen zijn:
- Je wilt op vakantie met je boot, maar vind het zonde van je tijd (of relatie) om het schip zelf over te varen naar de Engelse Zuidkust, Oostzee of andere leuke vaargebieden;
- In verband met bijvoorbeeld het weer of andere prioriteiten ligt je schip nog in een andere haven en moet naar de thuishaven worden gevaren;
- Je schip moet voor winterstalling of onderhoud/reparatie naar een andere haven en je wilt dit vaartraject graag uit handen geven;
- Je schip moet van of naar een verkoophaven, makelaardij of andere bestemming worden gevaren. Uiteraard kunnen er nog andere redenen zijn waardoor je voor een bepaald traject een schipper wilt inhuren.

In dat geval kan JasperJ Watersport je van dienst zijn door je schip veilig en snel op de plaats van bestemming te krijgen. Jachttransport op eigen kiel heet dat ook wel. Wij zorgen voor een ervaren schipper en eventueel bemanning.

Vragen? Bel 06-2476 4824 of vul het formulier hiernaast in.

Kosten

De kosten voor de schipper van de delivery bedragen EURO 175 per dag inclusief BTW + onkostenvergoeding.
Dagen van 24 uur kosten 50% meer en bij meerdere dagen zijn kortingen mogelijk.

Onkostenvergoeding bestaat uit:

- eten en drinken voor de totale bemanning aan boord;
- indien van toepassing de vergoeding voor de bemanning (EUR 90 per dag);
- brandstof, olie, douane-, brug-, sluis- of havengelden;
- vervoer van de schipper en bemanning van of naar het schip (per auto = € 0,19 per kilometer);
- telefoonkosten en overige onkosten.

Benodigde zeekaarten en almanakken (indien niet aan boord) worden gedeclareerd maar worden na gebruik aan boord gelaten. Indien er 1 schipper aan boord is wordt er ongeveer 10 uur per dag gevaren. Indien er meerdere schippers en (indien nodig) bemanning worden ingezet, kan er continu doorgevaren worden. Ook de wachttijd bij reparaties of verwaaid liggen worden gedeclareerd. De kosten voor de delivery en de onkosten worden vooraf geraamd en gefactureerd. Achteraf wordt het overschot aan de opdrachtgever terugbetaald of moet het tekort nog bijbetaald worden.